Fun in the sun! - Reisverslag uit Swedesboro, Verenigde Staten van Jamila Kehinde - WaarBenJij.nu Fun in the sun! - Reisverslag uit Swedesboro, Verenigde Staten van Jamila Kehinde - WaarBenJij.nu

Fun in the sun!

Door: Jamila

Blijf op de hoogte en volg Jamila

10 Juni 2014 | Verenigde Staten, Swedesboro

Maandag ben ik gaan winkelen. Toevallig een leuke bikini bij de h&m gevonden. Helaas wit en een stuk minder stof dan ik gewend ben, maar goedkoop en hij paste! Had mama een bericht gestuurd of ze mee kon denken want ik had nog wat twijfels. Heb hem uiteindelijk toch maar gewoon gekocht. Wil er nog één met iets meer stof voor als ik met Dylan ga zwemmen. Ben gaan zitten lezen tot ik Dylan kon ophalen. Ben nu weer game of thrones aan het lezen.

Dinsdag kreeg ik weer een sms van Donovan om 6.18 of ik Dylan op 7 uur klaar kon hebben. We moesten ons dus als een malle haasten. Ik ben lekker game of thrones gaan kijken en gaan sporten. Helaas viel de wifi ineens weg toen ik wilde skypen. Om 6 uur kwamen Dija en Dylan thuis. Toen met Dylan een zwaard gevecht gehouden en met zijn spaceshuttle gespeeld. Toen moest Dija weg en zijn wij spaghetti gaan eten. Toen was het alweer bijna bedtijd.

Ik ben echt heel slecht in vroeg opstaan… Ik ben in Philly in het zonnetje gaan zitten lezen. Tegen 10 uur werd het zo heet dat ik in de schaduw ben gaan zitten bij het Rodin museum. Helena vertelde dat zij en Flor zaterdag naar het strand zouden gaan. Ik heb dija gesmst of ik mijn vrije dag kon ruilen. Verwachtte niet dat dat kon, maar ze zei ja! En ik mag zondag ochtend als mijn halve vrije dag gebruiken. Heb al 4,5 maand geen 1,5 dag achter elkaar vrij gehad dus ik was erg verrast. Ze wil me zelfs om 4 uur ophalen in Philly zondag! Ik snapte er niets van, maar was blij! Ik had met Dylan afgesproken, maar zijn dokters afspraak liep flink uit. Tegen 12 uur kwam hij toch nog. We zijn gaan eten en toen wilde we naar de Ben franklin bridge, maar toen we daar aankwamen was het al tijd weer terug te lopen. Hij wil ook mee naar het strand dus we kunnen met de auto! Al dit goede nieuws in combinatie met de zon maakte me erg gelukkig. Thuis vertelde Dija dat ze met Sandy (mijn local coördinator) gesproken had en dat die tegen haar gezegd had dat ik me een beetje opgesloten voelde. Ik had Sandy specifiek gevraagd om onze mail uitwisseling niet met mijn gezin te delen, omdat ik zelf met ze wilde praten. Was dus best wel boos. Het eindigde wel in een goed gesprek en ik snap nu ook waarom ze zo meegaand was om me dit weekend te gemoed te komen.

Donderdag bleef ik thuis. Agnes kwam schoonmaken. Ik vind haar heel aardig, maar ik vind het erg ongemakkelijk dat ik hier lig te chillen terwijl zij zich een breuk aan het schrobben is.
Heb heel lang met Marloes geskyped en met Patrick. Om 6 uur kwam Dylan thuis en een uur daarna zijn vader. Die heeft ons mee genomen voor water ijs! Erg lekker. Daarna koste het alleen wat moeite Dylan in bed te krijgen.

Vrijdag op mijn nieuwe schoenen gaan shoppen. Omdat de zool een stuk dikker is moet ik mijn voeten verder optillen dan ik gewend ben. Ben dus een paar keer bijna gestruikeld, maar ik heb voor het eerst in 5 maanden geen nieuwe blaren. Dus ben heel blij! Bij school naar de closing ceromonie gekeken. Alle lagen klassen waren daar en de directeur gaf alle kinderen een hand. Daarna ging de klas zingen. Super schattig. Toen afscheid genomen van de juffen Toen dacht ik dat we naar huis zouden gaan, maar Dija en Donovan gingen uit eten. Ik en Dylan zijn gaan mini golfen. Super leuk! Toen gegeten en met de trein naar oma die ons thuis afzette en toen was het alweer bed tijd.

Zaterdag was beach day! Dija zette me af op 30th street station waar ik Helena, Flor en Isabella ontmoette. Dylan (de volwassen versie) had gister zijn enkel bezeerd tijdens basketbal dus die liep niet erg lekker. We zijn naar Atlantic city gereden. Daar hebben we heerlijk 5 uur lang op het strand liggen bakken. Tegen 5 uur zijn we de board walk opgegaan. We zijn in twee leuke attracties geweest en hebben lekker gegeten. Voor het eerst Funnel cake gegeten. Best lekker! Nadat we ons hebben volgepropt gingen we naar het casino. Ik heb me netjes ingehouden en geen cent in die machines gegooid. Het mooie is, je kunt gratis drankjes krijgen. Je hoeft alleen de serveerster een fooi te geven. Ik had een water besteld en de man gaf me er twee. Super lief. Toen hebben we een ander casino bekeken. Daar nog even aan de bar gestaan en naar een band gekeken en toen was het al weer 22.30 en moesten we naar huis. Erg jammer, want ik had een top dag! Ik sliep en Flor sliepen bij Helena maar die had haar maar 1 extra bed en te weinig kussens. Heb dus niet echt geweldig geslapen. Vooral omdat het er vet koud was.

Zondag was ik kapot… We hebben kaasbroodjes gegeten en tegen 11.15 kwam er een andere vriendin van Helena langs. Hele leuke meid. Met haar gekletst en toen was het tijd om naar de trein te gaan. In center city een broodje gehaald en zitten lezen tot Dija me kwam ophalen tegen 4 uur. Ik dacht dat ze ons meteen naar huis zou brengen, maar de auto van Donovan was ermee gekapt dus ze wilde op hem wachten. Ze heeft ons in een parkje afgezet zodat Dylan kon spelen. Daarna hebben we pizza gegeten tot ze ons weer kwam ophalen. De wegenwacht kon de auto niet fiksen dus ze moesten wachten op de sleepwagen. Dija heeft ons dus maar eerst naar huis gebracht en is nu weer terug naar Donovan. Het was ondertussen al weer bed tijd. De tijd gaat zo snel!