New kids! - Reisverslag uit North Carolina (historical), Verenigde Staten van Jamila Kehinde - WaarBenJij.nu New kids! - Reisverslag uit North Carolina (historical), Verenigde Staten van Jamila Kehinde - WaarBenJij.nu

New kids!

Door: Jamila

Blijf op de hoogte en volg Jamila

15 Juli 2016 | Verenigde Staten, North Carolina (historical)

Vrijdag was de dag dat ik afscheid moest nemen van mijn meiden. Heel vreemd idee na 4 weken. Niemand kon ons nog vertellen hoe laat ze opgehaald zouden worden dus ik ben maar gewoon gaan slapen. Toen werd ik donderdag nacht om 23.45 wakker gemaakt met de boodschap dat 1 van mijn meiden om 3.30 moest ontbijten. Ik heb haar om 4.00 op de bus gezet en toen om 7.00 ontbeten met de rest van de meiden. Door de dag heen vertrok de rest. Was dus erg moe, maar ook erg enthousiast want we gingen maar Ashville die avond!

Helaas hebben we 2 uur op onze taxi moeten wachten... Ashville was leuk om te zien. Weer even wennen zo veel verschillende mensen te zien. Verder niet veel gedaan want ik was kapot... De volgende dag alles op camp weer klaar gemaakt want zondag kwam de volgende lading kids! Deze meiden zijn een stuk beleefder en nu al enthousiaster dan de vorige meiden dus dat belooft veel goeds (hopelijk).

Ik vind het toch wel lastig de hele dag zo veel mensen op mijn lip te hebben. Mijn Co is heel aardig, ik ben super blij met haar maar ik heb maar 1 uur per dag voor mezelf en de laatste paar weken spendeer ik die slapend. Ik ben de hele dag aan het opletten en kinderen tellen want ze mogen bijna niets zelf. Ondertussen heb ik niet de vrijheid aanpassingen te maken aan het rooster, ook al komen sommige dingen echt totaal niet uit. Dat is erg zwaar. Verder zijn mijn dagen van 6.45 tot minimaal 21.00 (13 a 14 uur) en ik moet paraat staan als 1 van de kids me 's nachts nodig heeft. Ik ben super moe, maar wel blij dat ik hier ben. Blijft toch een gave ervaring!

Er zijn wel al ladingen mensen ontslagen dus ik ben deze laatste 2,5 week nog even extra braaf. Ik laat me deze keer niet mijn reismaand door mijn neus boren ;)

  • 15 Juli 2016 - 17:42

    Tony :

    Ik kan me voorstellen dat je erg moe bent maar dat het weer een geweldige ervaring is geloof ik direct. Veel liefs van opa en oma. Dikke kus

Tags: Summercamp, NC

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jamila

Ik ben de komende 12 maanden in Amerika te vinden als au pair voor een jongetje van 6. De eerste maand woon ik in Ney Jersey, daarna verhuis ik met het gezin naar Philadelphia! De 13e maand wil ik nog een maand reizen door de USA.

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 21706

Voorgaande reizen:

04 Juni 2016 - 25 Augustus 2016

Summercamp USA

06 Januari 2014 - 06 Januari 2015

Au pair USA!

Landen bezocht: