Waar blijft de lente? - Reisverslag uit Swedesboro, Verenigde Staten van Jamila Kehinde - WaarBenJij.nu Waar blijft de lente? - Reisverslag uit Swedesboro, Verenigde Staten van Jamila Kehinde - WaarBenJij.nu

Waar blijft de lente?

Blijf op de hoogte en volg Jamila

30 Maart 2014 | Verenigde Staten, Swedesboro

Dylan heeft deze week vacation care op school. Ze hebben allemaal gave excursies en doen hele leuke dingen. Deze week stonden het aquarium, wat musea, tie dying t- shirts en zwemmen in het schoolzwembad op het programma.
Ik ben weer naar de bios geweest. I know, ik heb de smaak een beetje te goed te pakken ;p
Maar ik ben altijd een fan van de bios geweest en het is hier een stuk goedkoper. Ik ben naar ‘Divergent’ geweest. Wat een geweldige film! Hij deed me een beetje denken aan de honger spelen. ’s Avonds kwamen Dylan’s oma en tante ons ophalen om sterren te gaan kijken. Het was in een universiteit en ze hadden een gigantische telescoop. Erg leuk. Ik heb jupiter gezien. Ik zon zelfs de strepen op de planeet zien. Ook wat sterren bekeken. Dylan had het alleen erg koud en hij was moe dus we zijn niet erg lang gebleven.

Dinsdag kreeg ik eindelijk een bericht van één van de au pairs die me met sint Patricks day zo verschrikkelijk heeft laten zitten. Een week nadat ik haar een mail had gestuurd en meerder berichtjes over wat er nou gebeurd was stuurde ze eindelijk een excuus. Ik denk dat ze me weer nodig heeft XP
Verder lekker aan mijn foto boek zitten knutselen. De tijd vliegt voorbij sinds ik eraan begonnen ben. Ondertussen zag ik om 17.15 dat het begonnen was met sneeuwen. Gelukkig waren het kleine vlokjes, maar ik was blij dat ik binnen zat.

Woensdag en donderdag is er niet echt iets speciaals gebeurd. Dylan wordt steeds beter op zijn piano en begint nu ook zelf deuntjes te verzinnen. Erg leuk.

Vrijdag ben ik naar een mall in de buurt gegaan. King of Prussia. Het was gigantisch! Heb misschien één tiende van de winkels kunnen bekijken in de 4 uur dat ik er rond liep. Ook hebben ze allerlei soorten eten en lopen er mensen rond om te vragen of ze je drinken moeten bijvullen. Dat noem ik nou service! Dylan opgehaald en snel naar de trein. Het was erg druk in de trein dus hij heeft de hele weg opschoot gezeten. En hij was irritant! Deed steeds zijn vingers in mijn gezicht terwijl hij daar verf op had zitten, luisterde voor geen meter en negeerde me als ik zei dat hij moest stoppen. Ben ik helemaal niet van hem gewend.

Zaterdag was hij nog niet op zijn best. We begonnen met winkeltje spelen en na een half uur besloot hij me te beroven en neer te schieten. Toen ik vertelde dat dan de politie zou komen vertelde hij dat hij de politie in het gezicht zou schieten en de gevangenis zou opblazen. Dus… Goedemorgen! We zijn maar overgestapt op wat piano en gitaar spelen.
’s Middags besloot hij dat hij een work out nodig had. Hij was helemaal gelukkig toen hij op de loopband mocht lopen en heeft met de bokshandschoenen van zijn moeder gespeeld.
Tijdens het eten rende Dylan steeds weg en luisterde weer heel slecht. Was stiekem dus erg blij dat ik klaar was met werken. Ben daarna weer begonnen met schrijven. Erg grappig om nu terug te lezen wat ik een paar jaar geleden geschreven heb. Niet dat ik nu wel weet wat ik aan het doen ben, maar moet mijn fantasie toch ergens in kwijt :p

Vandaag vooral heel veel gelezen en verder lekker niets gedaan. Ik ben op het moment super jaloers op jullie zonnetje! De sneeuw is gesmolten en nu is het al 3 dagen bijna non stop aan het regenen. Ik wist dat ik niet had moeten wensen om een zwembad in de tuin…

  • 01 April 2014 - 10:42

    Tony:

    lieve Jamila jammer dat je nog steeds geen mooi weer hebt,maar je verveelt je niet lees ik Evert is aan zijn staar geopereerd en heeft nu een nieuwe lens. Hij loopt nog met een doek voor zijn oog maar dat gaat er vanmiddag af.Eind Mei moet zijn andere oog.Dan gaat hij pas zien hoe oud ik geworden ben.Dat vond hij altijd meevallen.Dus dat wordt vast schrikken voor hem.Veel liefs van opa en oma

  • 01 April 2014 - 15:15

    Jamila Kehinde:

    Het weer is deze week gelukkig iets beter :)
    Heeft hij er pijn aan?
    Hahahaha XD
    Liefs, Jamila

  • 02 April 2014 - 13:35

    Y Kuster:

    Hoi jamila kinderen zijn soms hinderen maar gelukkig ook vaak heeeel en ontroerend.
    Ik hoop dat jij ook het zonnetje gauw krijgt want het is heel lekker. Hazel gaat metgezin over 8dagen naar thailand.
    Ik zit nu op peet,s tablet want ikhang vanwege een hernia operatie en kan niet achter de computer.
    Is het mannetje erg verwend of valt het mee.
    Want eet je nou het meest en wat is erg lekker. Ik moet erg wennen op die tablet ik zie dat ik ook niet alles goed geschreven maar jij komt er wel uit. Gooi het maar op narcose liefs yvon

  • 03 April 2014 - 16:42

    Jamila Kehinde:

    Ja, dat is zeker waar. Hij is deze week weer een stuk lieve gelukkig. Hij is redelijk verwend, maar het had een stuk erger gekund. Het valt me tot nu toe nog erg mee.

    Ah lekker! Zij gaan de zon achterna! Ik ben jaloers ;)

    Heb je veel pijn?

    Ik eet redelijk hetzelfde als thuis aangezien ik meestal kook. Ik eet wel meer hamburgers :p
    Oh, en bacon! ze hebben alles met bacon!

    Liefs,
    Jamila

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jamila

Ik ben de komende 12 maanden in Amerika te vinden als au pair voor een jongetje van 6. De eerste maand woon ik in Ney Jersey, daarna verhuis ik met het gezin naar Philadelphia! De 13e maand wil ik nog een maand reizen door de USA.

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 21707

Voorgaande reizen:

04 Juni 2016 - 25 Augustus 2016

Summercamp USA

06 Januari 2014 - 06 Januari 2015

Au pair USA!

Landen bezocht: